Click here for Myspace Layouts

Pages

Isnin, 25 April 2011

Dia Balik

dia dah balik..bila dia balik...rindunya pada dia..rindu sgt2..tiba2 rasa rindu itu kuat bila aku dengar suara dia tadi...tapi suara dia x ceria mcm dulu...dia seperti sakit...aku ingat aku dah lupakan dia sikit2...rupanya...emm...lemahnya aku...senangnya air mataku jatuh bila aku dengar suara dia...murahnya airmataku kerna dia...aku harap dia gembira di sana...

Sabtu, 23 April 2011

Tidak Sehaluan

tak tahu apa dah jadi dengan aku...akhir2 ni...hati dan mulut aku dah x sehaluan..hati kat lain mulut kata lain...apa yg ada dihati x terluah oleh zahir...tiada yang tahu apa perasaan aku..tiada yang tahu keinginan hati aku...

Rabu, 20 April 2011

Puisi Cinta

Suaramu…
Gemersiknya bak buluh perindu
Cuba kau lagukan
Cuba kau dendangkan
Mengisi di ruang kamarku

Senyummu…
Menusuk dan membelai di kalbu
Cuba kau ukirkan
Cuba kau pamerkan
Menjadi hiasan hidupku

Tiada terkata
Seindah bahasa
Nak ku huraikan
Nak ku belaikan dirimu
Akan ku syairkan katamu
Akan ku madahkan janjimu
Menjadi coretan gurindam
Puisi cinta

Akan ku ukirkan senyummu
Akan ku lukiskan tawamu
Menjadikan susunan warna
Potret indah…

Senyummu…
Menusuk dan membelai di kalbu
Cuba kau ukirkan
Cuba kau pamerkan
Menjadi hiasan hidupku…


aku suka bait-bait lagu ini...aku suka melodi lagu ini...menyentuh perasaan...

Khamis, 14 April 2011

Cinta

jiwa aku bercelaru..hatiku sering bertanya..otakku ligat berfikir...semuanya mengenai perkara yang sama...akibat kesilapan yang aku buat kini aku sedang menanggung akibatnya...aku kembali sakit seperti dulu..rasa sakit sama seperti ketika aku meninggalkan Mr J'inx...aku rasa sakit ketika aku melafazkan kata putus kepada Mr J'inx..dan kini aku merasainya kembali..bahagiaku cuma seketika..memang nasib aku...dari dulu hingga sekarang..aku cuma rasa diri disayangi insan lain seketika cuma..

cinta itu bahagia..cinta itu suka...cinta itu gembira..cinta itu manis..cinta mampu melengkapi hidup kita..kerana cinta hidup terasa sempurna..kerana cinta membuat hari2 berlalu begitu indah..kerana cinta jatuh air mata gembira..kerana cinta juga kita boleh berjaya...
tapi...cinta juga duka...cinta itu sakit...cinta itu pahit...cinta itu derita...cinta menyebabkan manusia hilang pedoman..

aku....aku merasai kedua-duanya...