Click here for Myspace Layouts



Pages

Khamis, 14 April 2011

Cinta

jiwa aku bercelaru..hatiku sering bertanya..otakku ligat berfikir...semuanya mengenai perkara yang sama...akibat kesilapan yang aku buat kini aku sedang menanggung akibatnya...aku kembali sakit seperti dulu..rasa sakit sama seperti ketika aku meninggalkan Mr J'inx...aku rasa sakit ketika aku melafazkan kata putus kepada Mr J'inx..dan kini aku merasainya kembali..bahagiaku cuma seketika..memang nasib aku...dari dulu hingga sekarang..aku cuma rasa diri disayangi insan lain seketika cuma..

cinta itu bahagia..cinta itu suka...cinta itu gembira..cinta itu manis..cinta mampu melengkapi hidup kita..kerana cinta hidup terasa sempurna..kerana cinta membuat hari2 berlalu begitu indah..kerana cinta jatuh air mata gembira..kerana cinta juga kita boleh berjaya...
tapi...cinta juga duka...cinta itu sakit...cinta itu pahit...cinta itu derita...cinta menyebabkan manusia hilang pedoman..

aku....aku merasai kedua-duanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.