Click here for Myspace Layouts



Pages

Khamis, 4 Ogos 2011

Kerana Sayang

aku penat fikir sesuatu yang tak sudah...aku penat hidup dalam kepura-puraan...tapi aku tiada pilihan...kerana sayang aku jadi begini..

kini...aku berserah hanya padaMu Ya Allah..

andai dia pemilik tulang rusukku, andai dia jodoh yang Engkau tentukan untukku, aku redha dan aku terima..aku mohon permudahkanlah urusan kami tanpa melukai hati sesiapa..jauhkanlah kami dari maksiat yang Engkau murkai..sesungguhnya aku inginkan satu ikatan yang sah di sisi agamaMu ..
Namun...

andai dia bukan untukku, andai dia bukan jodoh aku, aku mohon padaMu Ya Allah...
Engkau hilangkanlah rasa sayang aku pada dia...hilangkanlah rasa cinta aku pada dia...tutupkan lah pintu hatiku untuk dia...dan aku mohon Engkau hilangkanlah rasa cinta dia untukku..

Tunjukkanlah aku jalan yang terbaik yang Engkau redhai...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.