Click here for Myspace Layouts



Pages

Sabtu, 11 Disember 2010

Melodi Hati

Aku mmg suka dgr lagu dri kecil lg..aku suka menyanyi walau pada hakikatnya mmg suara aku x sedap..aku x peduli bila ada suara2 yg mengutuk perihal suara aku..janji aku puas..sampai sekarang minat aku tetap x berubah...siapa yang rapat aku tahula..tapi sekarang lain..dulu kalau aku dengar lagu,hanya sekadar dengar dan x memberi apa kesan pun...tapi sekarang tidak...setiap lagu yang aku dengar aku suka hayati lirik..setiap bait2 lirik yang aku dengar ada yang memberi makna YANG TERDALAM dalam hidupku yang akhirnya menjadi melodi hatiku...kadang2 melodi itulah yang menghiburkan hatiku tatkala hati terasa amat sepi...apa yang mampu aku buat hanya la menangis dalam gembira...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.