Click here for Myspace Layouts



Pages

Jumaat, 28 Januari 2011

Sabarla...

memang org x kn nampak apa niat kita...niat di hati buat lain,tapi disangka lain..memang perit utk terima cuma kesabaran yang diperlukan...
jujur ku katakan aku bukan seorang yang penyabar...tetapi kalau aku marah sekalipun tiada gunanya...lalu aku ambik keputusan untuk berdiam diri..memang terkilan rasa di hati apabila orang x nampak apa yang kita cuba lakukan..padahal kita lakukan untuk kebaikan..lebih terkilan bila segala yang kita lakukan langsung x dihargai..seolah2 diri ini x berguna...x kira la dimana sja aku berada..di rumah,tempat belajar,tempat kerja...teruk sgtkah diri ini...niat dihatiku lain...cubalah mengerti...bukan banyak kupinta...cuma sedikit sja..hargilah sedikit apa yang aku buat...bukan ku minta dipuji..aku cuma minta hargai kerja yang aku buat.. memang susah nk puaskan hati org ni kan..tapi aku tetap bersyukur dengan keadaan ku sekarang...walau rasa terkilan dihati,tapi rasa itu ku hanya simpan dihati dan cuba menutupnya dengan senyuman dan gelak tawa..aku masih boleh jalani hari2 ku dengan baik..aku bersyukur Ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.