Click here for Myspace Layouts



Pages

Ahad, 30 Januari 2011

Buat Apa Nak Lari???

masalah? hidup mmg x leh hindar dari masalh...lepas satu,satu dia datang...mampukah hati kecil ni menanggung...sedangkan masalah yang sebelum ni pun telah memberi kesan yang amat mendalam dalam hidup dan hatiku..nk lari? itu bukan keputusan yang baik...kita lari mcm mn pun dia tetap ada dengan kita...mmg x leh lari dari masalah..so, aku just hadapi,berdiam diri,dan akihir sekali pinta pada Yang Maha Esa agar tabahkan hatiku ini...mmg ramai org katakan padaku,kalau ada masalah,kongsi dan luahkan pada seseorang...nnti kita kan rasa lega..tapi bagiku lain..aku dah penah buat mcm 2..tapi padahnya lagi teruk..lagi bertambah masalh aku..dari satu masalah jadi tiga masalah..mmg aku dah serik..dan mmg aku x dpt nk maafkan individu yang melakukan itu padaku...x berguna aku nk bergantung pada orang lain lagi..orang adalah orang dan aku adalah aku...sebaik mana pun orang pada kita,kita x tahu isi hati dia...kita x tahu apa yang bermain di fikiran dia terhadap kita...bagi aku,,segala masalah yang dihadapi baik kita berdepan sendirian lagi senang dan yang paling penting x menyusahkan siapa2...mmg aku sendirian tapi pada hakikatnya Allah bersama aku...Dia dengar segala rintihan aku..Terima kasih Ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.