Click here for Myspace Layouts



Pages

Khamis, 3 Februari 2011

Pedulikan...

tawarnya hatiku..knp jadi mcm ni...aku x nak mcm ni...aku nk hidup aku balik..aku nak happy mcm dulu..knp semua dah x sama...dimana silapnya...selama ni aku hanya tipu diriku sendiri..gelak,tawa,senyum semuanya palsu..hakikatnya hatiku merintih pedih...dugaan dtg menimpa pada masa yg sama..dan aku,,x mampu untuk berbuat apa2...lemahnya aku...aku ditindas...tapi aku x blh buat apa2 melainkan membiarkan mereka melemparkan kata2 nista terhadap diriku..aku bukan insan sempurna..aku mengaku,aku juga ada buat salah...aku bukan malaikat yang suci dari dosa..tetapi kenapa salah silap ku dicanang merata2 malah turut dilemparkan tuduhan tentang perkara yang aku sendiri x melakukannya...hati mana yg x sedih..andai benar aku salah,salahkah menegur aku secara baik dan mengingatkanku...mungkin aku alpa..tolong la ingatkan aku..sekarang terpulang la...aku dah x peduli apa kata mereka..biarla mereka anggap aku jahat..biarla...aku dah x peduli..aku x nk pedulikn kata org..aku nak terus hidup..aku nak mencapai apa yang aku idam untuk aku hadiahkan pada keluargaku dan dia walau aku x lg dengannya..itu janji aku sejak dulu dan Insyaallah akan aku tunaikan...
hatiku??? biarla..aku tau ia masih terluka..malah luka yang amat dalam..aku biarkan sj luka itu..biarla...suatu hari nnti mungkin akan sembuh dan aku x tahu bila hari itu..atau mungkin ia akan begini hingga akhir hayat ku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.