Click here for Myspace Layouts



Pages

Jumaat, 25 Februari 2011

Moga Baik2 Saja

Salam..nak kongsi kat cni la..mlm kelmarin aku mimpi gigi aku patah..kelmarin mata aku asyik brgerak2..mata kiri sebelah bawah..lepas tu aku tersedak air punya la teruk..sampai sakit dada aku...aku x sedap hati sebenarnya..hari ni pun mata aku asyik bergerak2 juga..aku telefon kg...aku ckp dgn mak ayah...dorang semua ok..family aku semua ok...aku x tahu la....

atau...
adakah dia...
aku harap dia ok disana...aku harap dia x terima apa2 musibah...

Ya Allah aku tahu semua yang terjadi adalah ujian dariMu...cuma ku harap...ujian itu x melibatkan keluarga kesayanganku...Engkau peiharalah kedua orang tuaku serta abg2 aku..sesunggunh nya aku amat menyayangi meraka..tapi jika itu kehendakMu...aku terima dengan redha Ya Allah...ku pohon tabahkan hatiku menghadapi semua ujian dariMu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.