Click here for Myspace Layouts



Pages

Isnin, 7 Februari 2011

Sayang Mak...

bahagianya....dapat bercuti dengan keluargaku tersayang...tapi aku agak terkilan,,salah seorang abg aku x dpt ikut kerana terpaksa menunaikan tanggungjawab dia sebagai photographer...(hehehe)...tapi apa2 pun percutian 2 memang happening...sepanjang disana dapat aku lupakan seketika tentang segala masalah yang menimpa diriku...Alhamdulillah...tenang ja rasa....tetapi bagiku 2 hari x cukup disana..kalau boleh aku nak bercuti lagi lama..tapi x boleh...abg2 aku,aku sendiri ada tanggungjawab lagi yang perlu dilaksanakan...x pe...kalau umur panjang,,Insyaallah rancangan abg2 aku untuk percutian seterusnya dapat diteruskan..aku pun dah x sabar nih...last sekali thanks untuk mak...semua ni mak yang rancang...kalau mak x rancang x menjadi semua ni...mak memang mak yang terbaik la kat dunia ni...syg mak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.