Click here for Myspace Layouts



Pages

Khamis, 10 Februari 2011

siapa lah aku tanpa mereka

emm...malam ni aku rindu semua org..aku rindu mak, ayah, abg2 aku...teringinnya nak berkumpul satu family and stay untuk beberapa hari..bila la boleh wat cam tu..kalau nak berkumpul pun kejap je..setakat sehari...kadang2 sehari pun x sampai..family aku ni kategori family yang kecil ja..kami 4 adik beradik je..tu pun ssh lagi nak berkumpul..emm...mcm mn lla dengan orang yang family besar tu 2 erk..mmg la best kan...tapi mesti lagi susah nk jumpa duk ramai2 kat umah parents..Alhamdulillah la..walaupun family aku susah nak berkumpul ramai2,tapi x susah la nk ajak berkumpul...senang berbicara...tu pun bukan sengaja x nak jumpa satu sama lain..keadaan yang menghalang...masing2 ada komitmen sendiri..ada keluarga sendiri, komitmen kerja lagi...yang dah ada keluarga pulak, kena jaga hati banyak pihak..hati keluarga pihak isteri juga perlu dijaga..so, tiada sifat pentingkan diri sendiri di sini..aku sendiri pun ada komitmen sendiri..komitmen aku of course la belajar...kadang2 semua dah boleh berkumpul, aku pulak x de...x dpt cuti..x kan aku nak ponteng kan..sabar je la..apa2 pun aku sayang family aku...family aku la nyawa aku..kalau x de dorang rasanya terkapai2 aku kat bumi Allah ni..emm...rindunya kat semua...mungkin aku x penah ungkap kata2 rindu, sayang kat family aku...tapi,itu lah yang aku rasa...mana lagi nak cari family mcm ni kat dunia ni...x de dah..ni je family yang kita ada...kawan kalau hilang kita boleh dapat lagi, kekasih kalau hilang pun Insyaallah kita boleh dapat lagi...tapi family x de dah yang lain...itu ja darah daging kita...i love my family very much....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.