Click here for Myspace Layouts

Pages

Isnin, 14 Februari 2011

rindunya!!!!!!!!

argggghh!!! rindunya aku kat dia...apa la khabar dia kat sana ek...dia ingat kat aku lagi ke x..ntah2 aku sorang je ingatkan dia..kenapa la jadi mcm ni...hidup aku juga jadi taruhan...sakit x terperi..emm...aku rindukan dia..aku rindukan sikap ambil berat dia..aku rindu senda gurau dia...aku rindu senyum tawa dia..aku rindu suara dia...aku rindu segala-gala tentang dia...jujur aku mengaku aku jeles tengok member2 aku happy ja...Alhamdulillah untuk dorang..aku harap dia dapat capai impian dia selama ini di sana...aku harap dia sihat dan tiada lagi masalah2 yang membebankan dia seperti dulu..aku harap dia x sakit seperti dulu lagi..dan yang paling aku harap insan yang dia sayangi x tinggalkan dia lagi seperti dulu...moga dia x kecewa seperti dulu lagi..dah lama dia menanggung sakit...hati aku juga sakit melepaskan dia..tapi aku tau hati dia lagi sakit kalau x bersama dengan insan yang dia betul2 sayang..aku rela..aku yang merelakan dia pergi..
cuma ada sikit harapan terselit dalam hatiku...aku berharap sangat dia x lupakan aku sebagai teman ketika sunyi dia suatu ketika dulu...kerna aku x pernah lupa setiap saat aku bersama dia walau seketika...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.