Click here for Myspace Layouts



Pages

Ahad, 20 Februari 2011

impian...

akhir2 ni aku terlayan cerita korea...ntah la...tiba2 rasa nk tgok cerita tu lagi even dh byk kali kau tgok cerita tu...mmg aku suka cerita tu..and yang peliknya time tgok cerita tu otak aku ni automatik akan terbayang kisah aku sendiri...nak kata sama tu x la sama sgt dgn jalan cerita tu...emm...mungkin aku teringin nk jadi mcm yg dalam cerita tu kot...even dia awal2 dia suffer, tp at last dia happy jg...and yang paling penting org yang dia syg, sygkn dia jg...x mcm aku ni...org yang aku sayang x sayangkan aku sepenuhnya..x pe la kan...benda dh jadi..emm.berbalik pada cerita tadi, bestnya kalo jalan cerita tu jadi betul2 kat diri aku...mesti happy...tapi aku tau...semua tu mmg MUSTAHIL bg aku...sampai bila2 pun aku x kan dpt balik org yang aku cinta..so, just go on la...dalam hati mmg mengharap walaupun aku tau kesudahannya..biarla...aku nk study, study, n study...aku nak capai apa yang aku impi...aku nak buktikan pada insan2 yang selalu memandang rendah terhadap diriku...itu matlamat aku...aku tahu..ramai yang memandang rendah terhadap diri aku...x kira la dari segi apa pun...ramai yang berfikiran negatif terhadap aku...mmg aku kisah...tapi itu dulu..sekarang i'm become a new one..aku dah x peduli dengan kata2 org lg...aku nak buat ikut kata hati aku...aku nak buktikan pada semua...itu janji aku pada diri sendiri...selagi ada family yang aku syg di belakang menyokong aku...aku x kan putus asa lagi...Mr J'inx...kalau Mr J'inx ada terbaca ini, moga awak tahu sy tetap dgn pendirian sy untuk mencapai impian sy...sbb sy tahu awk juga dalam perjalanan mencapai impian awak...and...Mr J'inx,,awk ttp dalam hati dan ingatan saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.