Click here for Myspace Layouts



Pages

Isnin, 28 Februari 2011

Aku Ingin Kebenaran

Pagi aku hari ni penuh dengan ceria..gurau senda, gelak tawa...lupa sebentar tentang diriku...tiba2 aku dapat satu pesanan yang membuat aku kembali ke alam nyata...knp aku x dikhabarkan tentang apa yang berlaku..apa dia buat di UK..dia sakit apa...aku nak tahu semua tu...aku perlu tahu..sakitnya bila segala persoalan yang bermain di minda x terjawab..knp dia sakit...aku ingat dia baik2 saja di sana..kenapa hanya salam dikirim kepadaku...apa yang dia cuba rahsiakan daripadaku...kenapa x ceritakan hal sebenar kepadaku...bukan wang ringgit aku pinta...aku cuma pinta kebenaran yang disembunyikan...kenapa aku x boleh tahu kebenaran itu..adakah kerna aku bukan siapa2 bagi dia...atau...dia sengaja buatku tertanya2 begini..seksa jiwaku...tolongla...aku mahu tahu keadaan sebenar...kenapa susah sangat nak khabarkan kepadaku...aku hanya ingin tahu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.