Click here for Myspace Layouts



Pages

Khamis, 3 Mac 2011

Tertutup sudah

aku x tau keadaan sebenar..adakah dia cuba mengetuk hati aku?? mungkin aku yang salah faham atau benar sangkaanku...tapi bagi aku susah untuk aku menerima insan lain buat masa sekarang kerana kehadiran dia masih berbekas di hati ini...dan hanya nama dia ada dalam hati aku..aku cuba untuk membuangnya..tapi buat masa ini usaha aku masih lagi tidak berhasil..mungkin memerlukan masa yang lama..tapi...buat masa sekarang sukar bagiku untuk menerima mana2 kehadiran lelaki dalam hidupku..biarla orang hendak mengata...aku sombong?? x sedar diri?? biar lah...aku x kisah asalkan aku kenal diriku sendiri dan aku tahu apa yang aku buat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.