Click here for Myspace Layouts



Pages

Isnin, 14 Mac 2011

Aku Sedar

aku tahu apa yang aku buat salah..aku sedar aku sedang melakukan kesilapan..tapi aku sendiri x tahu kenapa aku terus melakukan kesilapan ini..aku sendiri x faham apa yang aku rasa sekarang ni...aku juga tahu dan aku juga sedar suatu hari nanti aku akan sakit dengan kesilapan ini...aku tahu suatu hari nanti aku tetap akan ditinggalkan dan dilupakan..dan aku tahu suatu hari nanti aku tetap akan keseorangan..aku sedar masa itu dah makin hampir..selepas tamat tempoh ini aku tahu aku akan kembali seperti dulu..aku cuma berada di alam khalayan sekarang ni dan akan kembali ke alam nyata tidak lama lagi..apa2 pun terima kasih kerana sudi memberi sedikit kegembiraan di hati ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.